Fi del viatge, la tornada en avió de Reykjavik a Barcelona

Després de l'últim esmorzar a Islàndia, ens hem trobat una família de catalans a l'hotel, que tot just acavaven d'arribar... quina enveja! Ha estat molt bé passar una estona amb ells i fer-los-hi algunes recomanacions; ens ha servit per a reviure el nostre viatge.

mercat de KOLAPORIDA les 11h en punt hem anat al mercat de Kolaporid, que fan només els dissabtes de 11h a 18h. El mercat el posen a un local del port.

Hi vénen de tot: roba, sabates, complements, llibres, discos, … És força gran i hi ha coses que realment valen la pena (i molt bé de preu).

Ens hi hem estat poca estona, ja que a les 12h havíem de tornar a l’hotel a recollir les maletes.

Hem anat a l’estació central de Reykjavik (BSÍ Coach Terminal) a agafar el Flybus que porta a l’aeroport de Keflavik. Els bitllets de l'autobús els havíem comprat el primer dia, tot just arribar a l'aeroport. D'aquesta manera, només hem hagut d'esperar a que arribés el bus (que en surt un a cada hora) des de la zona exterior de la terminal.

Hem agafat el bus i hem arribat a l’aeroport al cap d'uns 40 minuts. L'avió surt a les 16:40h i arriba a les 22:30h hora espanyola (el vol dura només 4 hores, però a Espanya són 2 hores més), així que tenim temps suficient per a menjar-nos l’últim hot dog de les vacances a Islàndia… això s'acaba!!

Post your comment

Comments

• I would be very thankful if you continue with quality what you are serving right now with your blog...I really enjoyed it...and i really appreciate to you for this....its always pleasure to read so....Thanks for sharing!!!

Posted by custom essay writing service, 18/09/2017 7:31am (2 months ago)

• There is everything very substantial and there are things that are truly worth and exceptionally all around valued. In this way, we just needed to sit tight for the transport arrived which abscond each one hour commencing the exterior of the fatal.

Posted by Write my essay paper, 23/05/2017 9:05am (6 months ago)

• Best place to go on a shoddy city soften up Europe?

Places I have been and don't wish to come back to are Prague, Paris, Rome, Florence, Venice, Sofia, Istanbul, Zagreb, Dubrovnik, Sarajevo, Belgrade, Krakow, Warsaw, Brussels. Not cos I despised them - simply need to go some place diverse

Posted by custom essay writing service, 15/05/2017 3:05pm (6 months ago)

• El vostre diari ens ha estat molt útil.
    Nosaltres varem viatjar l'estiu passat i ens va encantar.
    Ho recomanem a tothom.
    Gràcies

Posted by Conxita Rodríguez, 30/05/2015 9:05pm (2 years ago)

• Hola nois,
    Acabem de descobrir el vostre diari de la ruta que vau fer per Islàndia, i us volíem felicitar. Nosaltres vam viatjar allà l'any passat, però encara ara ens agrada buscar informació d'altres viatgers, i és així com hem descobert el vostre bloc.
    Teniu molta informació, i la ruta està molt ben explicada.
    Gràcies per compartirla amb tothom.
    Salut !!!
    Manel i Cristina

Posted by Manel i Cristina, 11/05/2012 4:29pm (6 years ago)

• Hola Joan i Anna,

Primer de tot, perdoneu pel retràs en respondre! No havia vist el comentari fins ara. Em sembla que encara estic a temps...

A Islàndia es pot pagar amb targeta a tot arreu (tant dèbit com de crèdit), i també a les gasolineres. A la mateixa màquina expenedora de gasolina s'introdueix la targeta i es posa el PIN, s'indica l'import i si no recordo malament s'ha de prémer un botó per indicar el dispensador que heu agafat. De fet, com que està tot en Islandès, nosaltres el primer cop vam haver de preguntar-li al noi de la gasolinera i ens va explicar com funcionava.

Us recomano que el primer cop que aneu a una gasolinera, que sigui durant el dia i busqueu algú que us pugui explicar com funciona. Així després ja sabreu com funciona per a la resta de gasolineres d'Islàndia, que totes funcionen igual.

Tot i això, també hi ha la possibilitat de comprar targetes de pre-pagagament (de 20 €, 30 €, 50 €, ...), de l'import que desitgeu, i utilitzar-la després per a posar la gasolina. És un altre mètode que no va malament, per si se us espatlla la targeta o qualsevol cosa...

Quina enveja que em feu, marxeu dissabte!!

Que vagi molt bé el viatge, ja ens explicareu les vostres experiències.

Fins aviat!

Posted by Aina, 01/07/2010 10:28am (7 years ago)

• Hola. Anem a Islandia el 3 de juliol i tenim llogat un cotxe. Heu tingut alguna dificultat en pagar amb targes a les bencineres automàtiques?
    A reveure
    Joan i Anna

Posted by Joan Pontacq/ Mieres, 18/06/2010 5:22pm (7 years ago)

RSS feed for comments on this page | RSS feed for all comments